איפה אפשר להתעדכן בעליית מחירי הדיור

אנליסטים, כולל UBS של הבנק השוויצרי, מדברים לעיתים קרובות על בועת דיור ומגבים את טענותיהם באמצעות תרשימים המראים כי מחירי הדירות עולים על השכר והשכירות. מחירי הדירות עלו ביותר מ -60% מאז נובמבר 2012, בעוד שההכנסות עלו ב -20% ושכר הדירה ב -30% באותה תקופה.

מזג האוויר אינו הדבר היחיד שמתחמם ככל שמתקרבים חודשי הקיץ, כאשר מחירי הדירות ממשיכים לעלות. כ -3,000 קילומטרים משם באוגוסטה, מיין, השוק מקציף עוד יותר.

בשנה האחרונה נרשמה פעילות שיא בשוק הדיור

המונעת בעיקר על ידי מימון מחדש של משכנתא, בנוסף לעלייה ברוכשי הדירות המעוניינים. ביקוש מתפוצץ בשנה האחרונה, יחד עם היצע דיור נמוך, העלו את מחירי הבתים הזמינים והעלו את מחירי הדירות. התופעה הגוברת מנעה מרוכשי דירות מעוניינים לקנות בתים, מה שגרם לכלכלנים להטיל ספק אם השוק מתחמם.

מגמה זו

היא חלק מכישלון רב שנים לבנות מספיק בתים לאנשים הזקוקים להם לאחר המיתון הגדול, מכיוון שמצוקת האשראי צמצמה את מאגר רוכשי הדירות הפוטנציאליים, וההשפעה של COVID-19 החריף את הבעיה. בעוד העלייה בביקוש בשנה שעברה הייתה חדשות מבורכות לבעלי בתים – 65% ממשקי הבית האמריקניים מחזיקים כיום בבתים משלהם – זה מדאיג עבור המספר ההולך וגדל של אמריקאים שננעלו מחוץ לשוק הדיור.

מדד ה- NSA של S & P CoreLogic Case-Shiller National Home Price, אשר עוקב אחר שינויים במחירי בתים צמודי קרקע, מראה כי מחירי הבתים עלו ב -9.5% בנובמבר לעומת נובמבר אשתקד.

הצמיחה השנתית הדו-ספרתית במחירי הרישום והמכירה מציגה חוסר מלאי קיצוני וביקוש מדהים

וזה סימן לכך שאין מוכרים בשוק הנכסים. —- כפי שאתה יכול לראות שיעורי שיעורי משכנתא נמוכים יותר עוזרים, אך הם אינם מבטלים את הסיכון של לחיצת סבירות מול שוק הדיור מכיוון שמחירי הדיור ממשיכים לעלות בקצב מהיר. השילוב של עליית שיעורי המשכנתא ועליית מחירי הדירות עשוי להאיץ את ירידת הזמינות ולהפעיל לחץ נוסף על רוכשי הדירות הפוטנציאליים בעונת האביב. שוק הדיור עדיין חם, אך עליית מחירי הדירות עשויה להשפיע על יכולת השגתם אם שיעורי המשכנתא ימשיכו לרדת עד שנת 2021.

הבעיה היא שאם המחירים ימשיכו לעלות, בסופו של דבר תידחק החוצה משוק המוכרים. משרות וצמיחה כלכלית חייבות להתעדכן בצמיחת מחירי הדירות לפני שיהיה קשה מדי לקיים אותה.

במהלך השנה הקרובה

מגמות דמוגרפיות עשויות להעלות את מחירי בתים צמודי קרקע במהירות רבה יותר מאשר העלייה הנוכחית בשנה שעברה של 11.2%. הביקוש היורד לגמישות רבה יותר בעבודה מהבית, בוני בתים ממושמעים, שיעורי משכנתא נמוכים יותר עבור רוכשים מוסדיים, ומילניום בעל געגועים ביתיים יתמכו במחירים בעתיד הנראה לעין. עם הזמן הלחץ על שוק הדיור הנגרם על ידי מגיפה עשוי להתקרר, אך סביר להניח כי גורמי ביקוש אחרים וזמינות יחסית יחממו את השוק בשוק.

שוקי הנכסים צופים שוק מוכרים חזק בשנת 2021

כאשר מחירי הדירות אמורים להגיע לשיאים חדשים, כאשר התחרות של הקונים נותרה חזקה. עליות נוספות במחירי הדירות צפויות ככל שההיצע גדל והביקוש יחל. המלאי צפוי לחזור בקצב איטי אך יציב, ולהביא הקלה מסוימת לרוכשים.

מחירי הדירות עלו השנה ב -19.1%, הרווח הגדול ביותר מזה שנים. מחסור בבתים למכירה הביא למספר מלחמות הצעות מחיר והביא למחיר החציוני של בית בארה"ב לשיא כל הזמנים של 352,600 דולר.

החדשות הטובות הן כי בנייה חדשה עשויה לגדול ככל שיותר בעלי בתים עשויים להרגיש בנוח להוציא את בתיהם לשוק אם אנשים יחוסנו כנגד נגיף העטרה

אך מומחים רבים מזהירים כי על רוכשי בתים לא להיות מעורבים מדי במלחמת ההצעות. קונים המקווים להשיג עסקה על בית עד שנת 2021 – או למצוא משהו זול יותר מבלי להשקיע בחסכון או לסחוט את התקציב שלהם (כרגע אין לנו חשמל) – יצטרכו לבדוק את שאיפותיהם.

שוק הדיור כפוף לאותם חוקים כלכליים של היצע וביקוש כמו כל ענף אחר

אף אחד מהגורמים המשפיעים על מחירי הדירות לא קיים בחלל ריק, ורבים משפיעים זה על זה ועל מחירי הדירות. פורבס יועצים שוחחו עם מומחים על הסיבה לכך שדיור הפך להיות פחות משתלם עם השנים ואילו אזורים במדינה רואים תיקון מחירים.

מחירי הדירות עלו מזה זמן מה ואין סימנים להאטה

על פי הנתונים האחרונים של הסוכנות הפדרלית למימון הדיור. מלאי הדיור – היצע הבתים הזמינים למכירה – הוא הגורם החשוב ביותר בשוק הדיור. כאשר מחירי הדירות עולים, מלחמות הצעות פורצות, ולמוכרים לעיתים קרובות היד על העליונה במשא ומתן.

שטף המילניום

הדור הגדול במדינה, המורכב מאנשים שנולדו בין תחילת שנות השמונים לאמצע שנות התשעים – מגיע לשיאו, קונה בתים ראשונים, ונתונים אזוריים מצביעים על כך שהמגפה הניע רבים מהם לבצע פעולות ולעבור לפרברים. מחיר החציון הביתה הלאומי הגיע לחודש מרץ ל -353,000 דולר, עלייה של 17 אחוזים לעומת שנה קודם לכן, על פי דו"ח הנדל"ן האחרון של רדפין – הרווח הגדול ביותר שנרשם. שיעורי משכנתא נמוכים יותר, כתוצאה ממדיניות הכסף הקלה של הפדרל ריזרב בתגובה למשבר, דחקו את הקונים מהגדר ואל רכישת בתים ראשונים ושניים, על פי אנליסטים.
עבור פרטים מורחבים בנושא של איפה אפשר להתעדכן בעליית מחירי הדיור ודירות דיסקרטיות נא לבקר באתר hotmassage.co

עיקול משכנתא היווה קרן הצלה למשפחות רבות בעלות הכנסה נמוכה

אך המשמעות היא גם כי בתים שיצאו לשוק בשנה שעברה ועוקלו היו צריכים להימכר באופן מיידי, לא באופן מיידי. כאשר בית חדש לגמרי יוצא לשוק, אף אחד לא עובר לגור בו כדי לפנות אותו.

עבור פרטים מורחבים אודות דירות דיסקרטיות ואיפה אפשר להתעדכן בעליית מחירי הדיור נא לבדוק ב- emily-massage.com