מה המחירים של פרגולה לבית

אם הפרגולה שלך ארוכה מעל 60 מטר, תזדקק לחומר נוסף. אם בסופו של דבר אתה בונה פרגולה מתוצרת עצמית, אתה יכול להוציא הרבה פחות על חומרים. אתה יכול לבנות את עצמך, וזה יותר זול מאשר לקנות משהו שבנית בעצמך במקום אחר.

בכל הנוגע לעלות בניית פרגולה, בחירה בחומרים איכותיים כמו טיק, IPE וטייגר ווד תעלה את המחיר. אם תחליט לבנות את הפרגולות שלך מעץ טיק, העלויות יגדלו עוד יותר.

לצורך אומדן עלות פרגולה זה קל להקרין את המחיר למטר פרגולות. לפרויקט זה ריכזנו סקירה על עלות התקנת הפרגולה לארבע פרגולות מרובעות שונות.

בארצות הברית, העלות הממוצעת של בניית פרגולה בהזמנה אישית נעה בין 2,100 $ ל -5,900 $

כאשר רוב בעלי הבית מוציאים 3,500 $ על עיצוב ארז מסורתי בגודל 10 x 10. הערכות אלו מבוססות על עץ ארז, שהוא כיום אחד החומרים הפופולאריים ביותר לבניית פרגולות – בעלות של 30 דולר בממוצע למ"ר.

העלות הממוצעת של בניית פרגולת עץ מסורתית

היא כ -3,500 דולר, אך עלויות אלה משתנות בהתאם לפרויקט ולמיקום. אפשר לבנות פרגולות יקרות בחינם עם אורנים באינטרנט בחינם עם כמה תוכניות שעושות את זה בעצמם במחיר נמוך מ -2,000 דולר, אבל אפשר גם לעשות זאת בסגנון יוקרתי או עכשווי עם עץ קשה אקזוטי עד 10,000 דולר.
לפרטים נוספים בנושא של מחירים של פרגולה לבית כדאי לבדוק כאן: urlshortner.org

עלות הוילון והחופה תלויה בגודל הפרגולה שלכם. פרגולות גדולות יותר דורשות וילונות וחופות גדולים יותר אשר יעלו קצת יותר. פרגולת עץ בגודל 8 אינץ 'עם וילון עולה כ -1,600 דולר תלוי בצבע שנבחר.

בנוסף לעלות בניית פרגולה

כאשר מתכננים לבנות אותה בעצמך, שקול את סוג החומר שאתה רוצה ואת עלויות העבודה. כמה אתה משלם עבור ביתני הבית שלך תלוי אם אתה משתמש בפרגולה טרומית, בעיצוב DIY או שוכר אדריכל נוף מקצועי כדי לעצב ולבנות שלך. בממוצע, פרגולה נוספת עולה כ -3,500 דולר עבור התקנה מקצועית, בעוד 1% מהרוב משלמים על הפרויקט בין 2,000 ל -5,000 דולר.

יש טווח עלויות עצום הקשור לבניית פרגולה

כך שיש לקחת בחשבון דברים כמו העיצוב, החומרים שנאספו, הערכה עם הבנייה המותאמת אישית וכן הלאה. התקנת פרגולה פשוטה בגודל 10 על 10 מטר עם אפשרויות התאמה אישית עולה כ 500 $ באופן כללי. הזמינות של המינים שתרצו לכלול גם בעלות בניית גולה, מכיוון שחלק מסוגי העץ הם קצה עליון ומתחילים בסביבות 55 $ למ"ר.

עלות בניית פרגולה תלויה בצורות, סגנונות וגדלים שונים שברצונכם להתקין. תגלה שיש לך מגוון רחב לבחירה אם תבחר בפרגולה מתכווננת או נשלפת.

כשאתה מעריך גודל פרגולה, עליך למדוד את החצר האחורית שלך כדי למצוא גודל שתואם את החצר שלך ואת הסיפון שעליו ברצונך להרכיב את הפרגולות. יש כל כך הרבה אפשרויות שזה רק הגודל הראשון להבין מה צריכה לפרגולה לעלות.

ידע על עלויות התקנת פרגולה יכול לעזור לך להחליט אם זו אמצעי DIY כדאי. אם עלות בניית האפרגולה אינה עולה בקנה אחד עם הערך ממנה, אולי לא הגיוני לקנות ולהתקין. לשם הפשטות נשתמש בביתן מסורתי כדוגמה לקביעת עלות ביתן.

בעלי בתים המעוניינים להוסיף פרגולה לנכס שלהם עשויים להיות מודאגים מהעלות

אך ישנם עשרות גורמים שיכולים להשפיע על מחיר הפרויקט. מדריך זה מספק פירוט של פרגולות, עלות חומרים ממוצעת, סוגים ושיטות התקנה. למד על היתרונות והחסרונות של פרגולות, החומרים הטובים ביותר להפחתת עלויות לרמה סבירה ומה לעשות בהתאם לצרכים האישיים.

אל תתנו לתקציב שלכם לעבור החוצה או להסתיר הפתעה: כדי לאמוד את עלות ההתקנה הממוצעת של פרגולת עץ במיקוד שלכם השתמשו במחשבון שימושי שלנו.

אם אתם מחפשים פירוט של חומרי פרגולה מעץ ועלויות התקנה, זה המקום הנכון. עלויות אלו יכולות להסתכם במהירות, במיוחד אם אתה חדש או שמעולם לא ניסית התקנת פרגולה מעץ.

פירקנו את העלות הממוצעת של פרגולה שנעשתה בעבודת יד על ידי אומנים מוסמכים. אתה יכול לקנות פרגולות בחנות החומרי בניין ולהסתכל מסביב, אבל האיכות לא תואמת את מה שאומן של אמיש מייצר עבורך.

פרגולות מוכנות מגיעות במגוון גדלים

סגנונות, חומרים וצבעים מה שהופך אותן לא רק לייחודיות לבעלי בתים, אלא גם להשתלב בצורה חלקה בחצרותיהן. פרגולות יכולות להיות מיוצרות מחומרים שונים כמו ויניל, ליבות אלומיניום, פיברגלס ועץ. להלן שבעה חומרים שונים מהם ניתן לבנות פרגולה. בין אם אתה בוחר לקנות ערכה, לעצב עם חברה או לבנות פרגולה משלך בגינה שלך, פרגולה מציעה יתרונות רבים. פרגולות הן דרך זולה ויפה לרדת אם אתם מחפשים מבטא בגינה או דחייה בצל. פרגולות הן דרך חסכונית להעניק לנכס שלכם מראה ייחודי ואישי.

האפשרות הזולה ביותר היא כיסוי הפרגולות בפרגולות כיסוי בד פשוטות. בד נופל בדיוק בין מה שעולה פרגולה בחנות לחומרי בניין לבין מה שפרגולה פשוטה משתלבת בפרגולה בגודל 10 מטר תמורת כ -180 דולר בחנות ארגזים גדולה.

עדיף לבנות את הפרגולה באותו זמן כמו הסיפון, כי קל יותר ליצור תוכנית שמכילה את כל האלמנטים ואז להוסיף אותה לסיפון. פרגולות מחוברות לבית עם תומכים המחוברים בחתיכות עץ דקות.

ניתן לכבות את גג הפרגולה לאור, אך ניתן להימנע מכך על ידי השארת מספיק מקום בין פיסות העץ. המטרה הדקורטיבית של פרגולות היא להוסיף מעין כיסוי עמיד למים בימים גשומים.